4-nädalane tervisliku toitumise programm Kergelt Kergemaks

Kui kaugele Sina oled jõudnud uue aasta eel endale antud lubadusega parandada oma toitumist? Oled juba murdunud või jätkuvalt teemas, aga esinevad allaandmise mõtted?

Siin on Sulle lahendus. Alusta uuesti, aga tee seda nüüd õigesti. Ehita oma muutumise teekond üles teadlikult. Programm Kergelt Kergemaks  aitab Sind selles.

Kuidas programm Sind aitab?

  • Saad kaasaegset ja tõenduspõhist infot tervisliku toitumise kohta.
  • Sead endale sihi ja õpid tegema tegevusi, mis Sind ka päriselt edasi aitavad.
  • Mõistad, miks Su varasemad püüdlused ei ole Sind viinud tulemusteni, mida ootad.
  • Saad teada, et tervislik toitumine ei ole kallis, keeruline ega ajamahukas.
  • Näed, et Sulle kasulik toit on ühtlasi ka maitsev ja et maitsemeel on treenitav.  
  • Õpid märkama, et väsimus ja halb tuju ei ole normaalsus, vaid täiesti muudetav ajutine nähtus Sinu elus.

Kergelt kergemaks – kuidas?

Kergelt kergemaks ei tähenda, et programmi fookus on kaalu alandamisel. Kui seadsid varem esikohale kaalu alandamise, võisid selleks valida valed meetodid. Kergelt kergemaks meetodid on igati tervislikud ja soovitud tulemused püsivad täpselt nii kaua, kui Sa oma uuele sihile kindlaks jääd ning seda kõike valu ja vaevata.

Kergelt ehk vähese pingutusega muutuvad su toitumis- ja elustiiliharjumused, kui annad endale võimaluse ja teed programmi üsna täpselt kaasa.

Kergemaks ehk lihtsamaks muutub su elu, kui õpid sööma õigesti ning hoiad silma peal ka oma teistel elustiiliharjumustel.

Võta endale see üks kuu ja programmeeri oma tegevused ümber. Kuu on lühike aeg Sinu elus, aga selle jooksul õpitud oskused aitavad Sul lõpuks saavutada eesmärgid, mida ehk juba kaua oodanud oled.

Haara võimalusest kinni!

Inimese loomuses on otsida lihtsamaid võimalusi

Mugavus on vahel täitsa mõnus, aga kui see tuleb tervise ja hea enesetunde arvelt, siis on aeg midagi muuta. Sageli soovitakse muutust ilma midagi muutmata. Kas see on võimalik? Kindlasti mitte. On üsna lootusetu oodata kaalu alanemist diivanil teleka taga küpsisekauss käes.

Lohutuseks võib öelda, et tavaliselt tuleb suuremat sorti vaeva näha ainult siis, kui on plaanis midagi tõeliselt suurt ette võtta. Aga mõtle ise – kui palju sellised ettevõtmisi su elus tegelikult ette tuleb? Sa ei alusta ju iga käima õppimist või maja ehitamist. Kui õpid käima ja ehitad korraliku maja, ei pea Sa nende teemade peale enam mõtlema.

Kahjuks on kaalu alandamisega sageli lood sellised, et muutumise teekond võetakse küll kindlameelselt ette, aga lõpuni ei jõuta. Siis proovitakse uuesti, aga jälle jääb asi katki. See tähendab teatud intervalli tagant toimuvat suuremat sorti pingutust ja sellele järgnevat lootusetusetunnet, pettumust, ahastust, enesesüüdistust ja kes teab veel milliseid halbu emotsioone. Kas ei oleks lihtsam see maja ühel hetkel valmis ehitada ja selles rõõmsalt edasi elada? See ei olegi ju nii ilmvõimatu. Kahjuks panevad halvad kogemused kaalu alandamisele „See on raske“ sildi külge ning pettumus võtab ära eneseusu.

Enamlevinud põhjus, miks kaalu alandamine pooleli jääb on liigne keskendumine lõpptulemusele. Kui kõigest hingest ihaldada kergemat kehakaalu, võidakse valida valed meetodid. Enamusele kaalu langetajatest ei ole võõrad piiravad dieedid, mida saadab pidev näljatunne. Samuti on kogetud rõõmu kiirest kehakaalu langusest ja sellele järgnevat ahastust kaalu veelgi kiiremast tagasi tulemisest. Milleks ennast niimoodi piinata, kui on ette teada, et selline lähenemine ei anna tulemusi?

Seega õpi lõpuks õige kaalu alandamine ära ja tule sellelt piinarikkalt jo-jo rattalt maha. Sa ju soovid nautida sellist elustiili, mis tagab sulle mugavalt hea tervise ja enesetunde.

Elu ei pea olema raske ja ebamugav!

Miks liituda 4-nädalase Kergelt kergemaks toitumisharjumusi muutva programmiga?

  • Sa ei lükka alustamist edasi. Kui liitud, siis ka alustad. Tehtud!
  • Õpid toime tulema vabanduste, laiskuse, tagasilöökide ja ajaga.
  • Õpid õigesti sööma. Tead mida, miks ja kuidas teha.
  • Treenid ennast õigesti sööma. Saad selleks lihtsaid ja jõukohaseid ülesandeid.
  • Naudid protsessi. Naudid toitu ja söömist.
  • Õpid tegema õigeid valikuid toidu ostmisel ning valmistama head toitu vähese vaevaga.
  • Harjutad ennast mõtlema ja suhtuma toitu ning iseendasse positiivselt.
  • Õpid toime tulema sellega, et Sa ei ole täiuslik. Keegi ei ole.
  • Õpid toime tulema takistustega ja võtad neid kui õppetunde.
  • Harjutad ennast pingutama ja tunned rõõmu ka väikestest edusammudest.
  • Ka Sinu pere võib osa saada Sinu muutumisteekonnast, sest pakkudes oma perele head toitu, on kõik õnnelikumad.

Tee midagi tõeliselt kasulikku enda heaks!

Kuidas Kergelt kergemaks programm töötab?

  • Õppimine. Videod, infomaterjalid, retseptid, tagasiside, analüüs jm.
  • Teadvustamine. Kui Sul on teadmised, siis oskad ka ennast paremini juhtida.
  • Praktiseerimine. Ülesanded, harjutamine, kogemuste vahetamine jm.
  • Tagasiside. Kontroll oma tegevuste üle. Tagasisidet ei saa kirjutada ilma tegevusi tegemata.
  • Preemia. Rõõm eneseületusest, saavutustest. Kõigile, kes kaasa teevad ja tagasiside saadavad ootab lõpus auhind, mis on abiks iseseisvalt jätkamisel.
  • Jätkuv areng. Ka peale programmi lõppu oskad ja tahad teha paremaid valikuid oma toitumises ja elustiilis.
  • Trenn. Leiad sobiva trenni ja oled ka muidu liikuvam.

Kuidas toitumisprogrammis osaleda?

  • Programmiga liitumiseks täida lühike ankeet ja tasu osalustasu 35 eurot.
  • Enne alguskuupäeva saad kutse liitumiseks Kergelt kergemaks kinnise Facebook’i grupiga, kus saad programmi jooksul infot ja suhelda teiste osalejatega.
  • Igal reedel saad oma oma e-mailile infomaterjalid ning ülesanded. Sama info postitan ka FB gruppi.
  • Facebook’i grupiga liitumine ei ole kohustuslik, aga annab võimaluse suhelda teiste osalejatega. See on suurepärane uuendus, mida varasemates gruppides ei olnud.
  • Nädala jooksul täidad ülesandeid nii hästi kui muu elu kõrvalt võimalik ja nädala lõpus kirjutad tagasisides kuidas Sul läks. Aruandmiskohustus on paljudele suureks abiks olnud.
  • Näed, et ka ilma detailse toitumiskava, kaalumise ja kalorite lugemiseta on võimalik süüa tervislikult ja saavutada seejuures häid tulemusi.

Programmi ei pane Sulle rangeid piiranguid toiduvaliku osas. Saad retsepte, ideid ja teadmisi, mille abil õpid endale ja oma perele sobivat toiduvalikut kokku panema. Mõned ülesanded võivad olla küll ka veidi distsiplineerivamad, aga see tuleb Sulle ainult kasuks. Distsipliin kasvatab eneseusku ja pakub võidurõõmu. Distsipliin aitab Sul edasi liikuda ja murda läbi takistuste, mis on võib-olla liigagi kaua Su teel ees olnud.

Sa ei ole üksi!

Kuidas liituda ja programmi eest tasuda?

  • Registreeri oma osalus registreerimisvormi kaudu vajutades nuppu “Liitu programmiga”.
  • Täida lühike ankeet. Jälgi, et kirjutad oma meili-aadressi õigesti. Vastasel juhul ei pruugi ma Sinuga ühendust saada.
  • Tasu osalustasu 35 eurot kas ülekandega või Stebby kaudu.
  • Paar päeva enne programmi algust saad täpsemad juhised programmis osalemiseks. Kui Sulle ei ole teadet tulnud, võta ühendust sirje@trennjatoit.ee

Tasumiseks on kaks võimalust.

1. Ülekandega tasumine

  1. Tasu 35 eurot Trento OÜ kontole EE692200221058220925.
  2. Selgitusse märgi: Kergelt kergemaks ja oma nimi.
  3. Kui soovid arvet, kirjuta mulle sirje@trennjatoit.ee
  4. Registreeri oma osalus registreerimisvormi kaudu, et teaksin Sinuga arvestada.
  5. Kui ülekanne on tehtud ja registreerimisvorm täidetud, oledki kirjas.

2. Stebby kaudu tasumine

  • Sul on olemas Stebby konto.
  • Sinu tööandja lubab soetada maksuvabastuseta pileteid või loob erandi “Kergelt kergemaks” programmile. Uuri oma tööandjalt.
  • Kui tööandja võimaldab, soeta Stebbys pilet ning anna sellest kohe teada sirje@trennjatoit.ee.

Toitumisnõustamine

Toitumisnõustamine sobib eelkõige neile, kellel on raskusi õigete toitumisharjumuste kujundamisega. Tavaline toitumisnõustamise klient teab üldjoones tervisliku toitumise põhitõdesid ja saab aru ka iseenda suurimatest toitumisvigadest. Küll aga ei suuda või ei oska midagi ette võtta vajalike muutuste tegemiseks oma elustiilis. Kaalu püütakse langetada erinevate dieetide ja muude rangete piirangutega ning kui need ei tööta, pöördutakse lõpuks toitumisnõustaja poole.

Toitumisteraapia

Toitumisteraapia on tänapäeval järjest rohkem levima hakanud teraapia vorm, mis on suureks abiks ravi toetamisel ja taastumisel rasketest haigustest. Toitumisteraapia aitab parandada või säilitada inimese elukvaliteeti parimal võimalikul viisil.

Toitumisterapeut ei ole arst ja toitumisteraapia ei asenda tavameditsiini. Küll aga saab toitumisterapeut anda spetsiifilisi juhiseid, kuidas toituda arsti poolt diagnoositud haiguste korral.

Menüü analüüs

Menüü analüüsimine näitab ära vead toitumises. Selleks on vaja kirja panna oma nädalamenüü. Juba nädalamenüü kirjapanek on heaks õppetunniks paljudele. See õpetab märkama, seda millele igapäevaselt tähelepanu ei pöörata ehk mida süüakse ja kui palju süüakse. 

Menüü analüüs kirjeldab tegelikku olukorda. Kui probleemid on selgunud, on neid lihtne ka parandama hakata. 

Scroll to Top