Aeroobika Tartus

NB! 2022/2023 hooaeg on alanud. Septembris keskendume põhisammudele, mistõttu on see hea aeg liitumiseks uutele klientidele.
Palun tutvu uuenenud hinnakirjaga.

Treeningud toimuvad Tartu Rakendusliku Kolledži VOCO aeroobikasaalis (Kopli 1, Tartu): esmaspäeviti ja kolmapäeviti kell 18.30-19.30

Kombineerime aeroobse treeningu lihastreeninguga, et toetada oma keha mitmekülgsemalt. Trennis kasutame koormuse tõstmiseks stepipinki ja muid treeningvahendeid.

Harjutuste kombinatsioonid ei ole keerulised. See võimaldab keskenduda tehnikale ehk õigele sooritusele. Alguses on vaja ära õppida põhisammud, aga need saavad üsna kiiresti selgeks.  Järjepidev treenimine parandab kehalist võimekust, tõstab lihaste toonust ja teeb tuju heaks. Ka immuunsüsteem muutub kehalise treeninguga tugevamaks, olles seeläbi oluline osa haiguste ennetamisel.

Treeningut alustame soojendusega tehes lihtsaid sammukombinatsioone ja harjutusi. Soojendus on väga oluline valmistades keha ette pingutuseks ja vähendades ohtu endale liiga teha. Seejärel teeme erinevaid liikumisi ning jõuharjutusi kasutades sageli abivahendiks stepipinki. Edasi järgneb lihastreening, kus töötame läbi kõik suuremad lihasgrupid. Selles treeningu osas kasutame koormuse tõstmiseks hantleid, raskusega võimlemiskeppe, kummilinte, palli jm. Treening lõpeb venitusharjutustega.

Treeningud on erinevad. Vahel kombineerime aeroobse osa lihastreeninguga või keskendume terve treeningu jooksul lihastreeningule. Teinekord on trenn jälle tantsulisem või kasutame intervallmeetodit. Harjutuste sooritamisel arvestatakse individuaalset võimekust. Harjutusi saab alati teha oma võimetele vastavas variatsioonis. On ju kõigil päevi, kus lihtsalt ei jaksa või on pikem trennide vahe sisse jäänud, siis saab võtta rahulikumalt. Kes aga soovivad suuremat või intensiivsemat koormust võivad anda endast maksimumi. Kogemused näitavad, et liigne “piitsutamine” või lihasele “pai tegemine” on kaks äärmust, mis tegelikult ei vii soovitud tulemuseni. Esimesel juhul võib kaduda motivatsioon või esineb oht ülekoormuseks ja teisel juhul jääb areng tagasihoidlikuks.

Meie treeningutes valitseb mõnusalt sõbralik õhkkond, mille loovad osalejad ise, sest enamasti on igas trennis samad inimesed, kes on saanud omavahel headeks tuttavateks või lausa sõpradeks. Ka uued tulijad võetakse alati soojalt vastu.

Peale igat treeningut on võimalik nautida taastavat sauna. Meie treeninggrupis on saun omandanud lausa teraapilised mõõtmed. Ei öelda asjata, et saun puhastab nii ihu kui hinge. Vabas ja sundimatus õhkkonnas meeldivad “naistejutud” on peale trenni nagu kirss tordil. Trennist lahkuvad kõik rõõmsa ja lõõgastununa ja meeldivalt väsinuna. 

Esimesel korral on soovitav pisut varem tulla, et leida õige koht rahulikult üles. Aeroobikasaali pääseb raudtee poolt. Korvpalliväljaku vastas viib trepp alla spordiosakonda. Sissepääsu kohal on silt “Spordibaasid”. Administraatori käest saab riietusruumi kapivõtme.

Auto võid parkida Kopli tänava parklasse. Võru tänava poolt tulles on see esimene parkla (tõkkepuu on üles tõstetud).

Hinnakirjaga saad tutvuda siin.

Treener Sirje Hendla, e-mail sirje.hendla@gmail.com